Andie MacDowell Na První Nahou Scénu, Proč 60 Je Lepší Než 30 A Jak Legendární Kritik Ji Zachránil Kariéru

Chris Teague

Pro herce, jehož hlas byl odstraněn a později přezdívaná další hvězda v její debut před 35 lety, věci se podařilo dopadnout dobře pro Andie MacDowell., A nyní, stejně jako Jižní Karolína je nativní o hit milník narozeniny za tři týdny má jeden z jejích nejvíce intenzivní a komplexní představení připraven pro své blízké, když nový indie drama Láska Po Láska otevře v pátek v New Yorku, následuje národní rollout včetně LA na 6.dubna.

.,

Hra žena bojuje s žalem nad smrtí svého manžela a vydává se na nový život , MacDowell je asi jako syrové a odhaluje, jak má někdy ve obrazovce kariéru, která obsahuje řadu významných filmech včetně Sex, Lži A Videokazeta, na Hromnice o Den více, Čtyři Svatby A Jeden Pohřeb, Krátké Řezy, Dohrálo Hrdinové, Magic Mike XXL a mnoho dalších.,

od svého debutu před rokem se na Tribeca Film Festival, kde IFC ji zvedl, MacDowell, získal některé z nejlepších recenze na její kariéru u filmu, který co-hvězdy Chris O ‚ Dowd jako její konfliktní syna. Pochází od prvního celovečerního režiséra Roberta Harbaugha a zatím stojí na 100% čerstvých na Rotten Tomatoes. To ji dělá šťastnou z filmu, který se ptá na otázku „co vás dělá šťastným?“

v jedné z mála improvizovaných scén odpoví, že pro svou postavu, ale připisuje něco jiného než jakýkoli druh hereckého tréninku, aby to fungovalo., „Udělala jsem hodně terapie,“ řekla mi během oběda Tento týden v Culině v Beverly Hills. „A pár nuggetů, které jsem dostal od terapeutů, se mnou opravdu uvízlo, to byl jeden z nich. Řekl mi, že nemůžeš být vždycky šťastná a bylo to pro mě velké zjevení. Je to, jako byste někdy jen zápasili s hovno, že jo, a to nezmizí. Neexistuje žádná kouzelná pilulka, díky které se budete cítit šťastní. Někdy se prostě musíte cítit nešťastní. Je to pravda. Je to pravda.,“

myslí si, Že neustálé terapie byl skvělý trénink pro její jednání a domnívá se, že pouze jiné profese by se jí líbilo by jako terapeut – protože ona je fascinován lidskou mysl a chování, a to, co z nás dělá při vědomí a samostatně vědom. „Pracoval jsem na tom opravdu tvrdě. To je velká část mě, a to je to, co děláte jako herečka,“ řekla., MacDowell, na srázu, 60 ale vypadá zářivé a, pozoruhodně, téměř stejný jako ona, když začala s modelingem některé před čtyřmi desítkami let, také nabídl, že jí konečně její první nahé scéně v Lásce, Po Lásce. Myslí si, že pozornost nad tím je trochu hloupá.

IFC Films

„Všichni udělali velký problém. Myslím, že je to chytlavý titul, „Andie MacDowell dělá první nahé scény“., Myslím, že to možná nutí lidi číst článek, ale pro mě to znamená spíše jako druh odhalení duše. Není to v žádném případě bezdůvodné, “ řekla. Harbaugh dal obsazení DVD filmů Ingmara Bergmana, Johna Cassavetes, Maurice Pialata a dalších režisérů mavericka, aby jim dal představu o intimním druhu filmu, pro který se chystal.

pokud jde o titul, říká, že je otevřená interpretaci, s nějakým myšlením, že poté, co její manžel zemře, najde lásku a bude žít šťastně až do smrti. „Nic takového není., Pro mě je to tak, že si myslím, že jsem ho tolik miloval, že je to o tom, že se možná dokonce milujeme.“

MacDowell má další film v pro Netflix, komedii s názvem Poslední Smích opak Richard Dreyfuss a Chevy Chase, a ona míří do Anglie, aby udělat sedm díl oblouku v Kukačka. Ta je BAFTA vítězná půlhodinová komedie BBC, formát, který nikdy neudělala, takže je nadšená. Udělala hodinový dramatický seriál, Cedar Cove, na několik sezón a řekla, že plán byl vražda., I když často pracuje, a dokonce se přestěhoval do Los Angeles před třemi lety, ona říká, že její kariéra se změnila, jak to často dělá pro ženy v podnikání. „Když jsem byl ve svých 30 letech, vybíral jsem role. Role už si moc nevybírám, čekám na ně, ale někdy se snažím nebrat blbosti. Už jsem si vzal blbost. Byl jsem koupen. Snil jsem o tom, že to možná vyjde, když mi nabídli spoustu peněz. Nikdy to tak není, ale víte, že bych si přála, abych si stále vybírala role,“ řekla. „To by bylo opravdu pěkné postavení být v., Vím, jaké to je být v této pozici, ale to už se neděje. Čekám na role, ale pořád pracuji, takže mám opravdu štěstí.“

tribeca

Jako pro #MeToo pohybu, je nadějný, ale osobně nedotklo se mě to. „Pro mě se to nezmění dostatečně rychle, ale jsem jen vděčný, že se to letos stalo. Důležitější pro mě je #TimesUp. Nechci nijak snižovat MeToo, ale je to víc než to. Je to také všechny tyto sociální otázky., Je to také fakt,že jsme v této zemi ještě neměli prezidentku. Musíš přestat a přemýšlet, jak šílené to je. Máme být progresivní. Nejsme, “ řekla před tím, než se vrhla do – a mimo – svých negativních pocitů vůči současnému prezidentovi a republikánské straně.,

Warner Bros

Navigovat zpět na úvodní větu tohoto kousku jsem byl vždy zvědavý, co se stalo na její první film, 1984 Britské Greystoke The Legend Of Tarzan, Pán Opic, kde hrála Jane naproti Christopher Lambert je Tarzan. Poté, co film skončil natáčení studio měl její hlas daboval Glenn Close., Řekl jsem Macdowellovi, který byl objeven po úspěšné a vysoce viditelné kariéře modelování, že něco takového by mohlo stačit, abych opustil filmový obchod hned po vybalení z krabice. Souhlasila.

“ bylo by. Je ohromující, že jsem to překonal. Není to tak neobvyklé, že se to stalo. Nemyslím si, že je to tak pozoruhodné, ale myslím, že je opravdu pozoruhodné, že jsem to překonal. To je velké překvapení, “ říká Nyní při pohledu zpět a vysvětluje, že na tento film pracovala opravdu tvrdě, ale neměla žádný základ, žádnou skutečnou přípravu.,

“ neměl jsem to dělat, ale nevěděl jsem to a nemyslím si, že jsem opravdu udělal špatnou práci. Jsem si jistý, že jsem zněl příliš Jižní. Kdyby byla Jane z jihu, asi by to bylo v pořádku. Nemyslím si, že jsem byla chudá herečka. Víš, Pauline Kael mi dala skvělou recenzi a to mě zachránilo. Opravdu ano. Dala mi důvěru, že něco mám, že tam bylo něco, když většina lidí byla krutá a hrozná pro mě. Lituji, že jsem jí nemohl říct, co pro mě udělala. Bylo to velmi silné a víte, stále jsem pracoval., Pořád jsem se zlepšoval a pak jsem dostal dobrou roli, roli, která mi vyhovovala.“

Miramax

role byla Ann v Steven Soderbergh mezník 1989 award Sex, Lži A Videokazeta. Stále mluví o Ann s velkou pozorností k detailům o tom, kdo je ta postava a jak jí rozumí. Získala ji cenu Indie Spirit A LA Film Critics Best Actress awards a nominaci na Zlatý glóbus, první ze čtyř., „Myslím, že to pro mě byla opravdu zvláštní postava,“ poznamenává, ale přepne konverzaci zpět na hraní Suzanne v lásce po lásce. „Ale upřímně si myslím, že tato postava je zajímavější, protože je tu něco o zralé ženě, kterou považuji za fascinující, že se nikdy nedostanete od mladé ženy. Myslím, že je větší hloubka. Myslím, že jsme přehlíženi. Myslím, že krása zralé ženy je poměrně často ztracena na kultuře, která oslavuje mládí. Myslím, že jsem teď zajímavější, než jsem kdy byl, když mi bylo 30.”