Mexico Bariatric Center – Omkostninger og Anmeldelser – 2020

Mexico Bariatric Center (MBC) er en kirurgisk center, der ligger i Tijuana, Mexico, der tilbyder attraktive vægttab pakker med certificeret hospital faciliteter og førende certificerede kirurger i Mexico. Deres mission er at levere kvalitet og overkommelige vægttab kirurgi muligheder for patienter med fedme og co-morbiditet forbundet med fedme fra USA, Canada og over hele kloden., De vigtigste kontorer er placeret i El Dorado Hills Business Park vest for Sacramento, CA, og de opretholder deres gennemsigtighed i hele USA og Me .ico operationer.

Bemærk: 1/28/2020 Dr. Ismael Cabrera ikke vises på Mexico Bariatric Center, hvilket betyder, at han ikke længere har noget forhold til Mexico Bariatric Center.

Mexico Bariatric Center er bariatric center, og det har været med siden 2012., De har forhandlet med avancerede hospitalsfaciliteter og kvalificerede kirurger til at tilbyde kvalitetspleje ligesom hvad der kan findes Dun Canada og USA. De retningslinjer, der bruges til at bestemme, om en udbyder skal inkluderes i deres netværk, er i fem kriterier, dvs. medicinsk kvalitet, patientoplevelse, destination, prisfastsættelse og kommunikation. Dette har været en succes, fordi en række dedikerede læger og hospitaler arbejder med MBC i USA i koordineringen af hundredvis af patienter per år, og de kan få succes og økonomisk overkommelig fedmekirurgi i Tijuana, Mexico.,

De højest rangerede kirurger, der arbejder med MBS er Dr. Louisiana Valenzuela og Dr. Ismael Cabrera og sammen med andre kirurger, de har vist fremragende pleje og forståelse og enestående medicinsk ekspertise. Hver af dem har leveret høje succesrater og laveste komplikationsrater i de operationer, de har gjort., Kirurger udføre hard-to-do-operationer, herunder gastrisk sleeve (VSG), justerbar gastric banding (lap band), mini-gastrisk bypass, Roux-en-y gastrisk bypass, gastric plikation, duodenal switch og løser alle mislykkede operationer, mens stræber efter at levere den bedste kvalitet, service og resultater som muligt. Operationerne udføres laparoskopisk, medmindre der er et tidligere ar, hvor de udfører den traditionelle åbne operation.,

Den attraktive vægt tab kirurgi pakker er deres priser alt inklusive og disse omfatter:

• Præoperativ test og evaluering
  • Hotel /lufthavn og hospital transport
  • Hospital gebyrer
  • Kirurg og anæstesilæge gebyrer
  • Smerter og antibiotikum medicin
  • 2 eller 3 nætter på hospitalet
  • 1night præ-operative og 1 nat, postoperative hotel ophold
  • Ernæringsekspert program
  • Brug af telefon til at ringe til U. S uden beregning.,priserne varierer dog også afhængigt af den type operation, der er udført, og den kirurg, du vælger. Betalingsmulighederne er kontante betalinger, kreditkort, personlige checks, bankoverførsler og postanvisninger. For dem, der ikke har penge eller forsikring til at betale for en operation eller deres forsikring har afvist deres anmodning om at betale for operationen, de kan få adgang til lav-stress, let at tilbagebetalingstid planer gennem Medicinsk Turisme Forsikring.,

tilbuddet om medicinsk Turistforsikring er gennem et tredjepartsfinansieringsselskab, og dette er til en rimelig pris for at dække nogen mod uforudsete situationer. MBC forbinder en patient med finansieringsselskaber, hvor de hjælper dig med at betale for alle udgifter i forbindelse med operationen. Medicinsk Turistforsikring giver dig også ro i sindet og beskytter dig mod eventuelle ekstra udgifter under din medicinske procedure.

Kirurger

• Dr. Luisiana Valenzuela – Bariatriske Kirurg
    • Dr. Alejandro Gutierrez – Bariatriske Kirurg