Mexico Bariatric Center – Kostnader og Anmeldelser – 2020

Mexico Bariatric Center (MBC) er en surgical center ligger i Tijuana, Mexico som tilbyr attraktive vekttap pakker med sertifisert sykehus fasiliteter og ledende sertifisert kirurger i Mexico. Deres oppgave er å gi kvalitet og rimelige vekttap kirurgi alternativer til pasienter med fedme og comorbidities forbundet med fedme fra U. S, Canada og resten av verden., Hovedkontoret ligger i El Dorado Hills Business Park vest av Sacramento, CA, og de opprettholder innsyn U. S og Mexico operasjoner.

Merk: Som 1/28/2020 Dr. Ismael Cabrera vises ikke på Mexico Bariatric Center, noe som betyr at han ikke lenger har noen forbindelse med Mexico Bariatric Center.

Mexico Bariatric Center er bariatric sentrum, og det har vært tilby denne siden 2012., De har vært i forhandlinger med avansert sykehus fasiliteter og kvalifiserte kirurger å tilby kvalitet vare akkurat som det kan bli funnet dun Canada og USA. Retningslinjene brukes til å avgjøre om eller ikke en leverandør skal være med i deres nettverk er i fem kriterier, det vil si, medisinsk kvalitet, pasienter opplever, reisemål, priser og kommunikasjon. Dette har vært vellykket fordi en rekke av dedikerte leger og sykehus arbeider med MBC i OSS i å koordinere hundrevis av pasienter per år, og de kan få vellykket og rimelig bariatric kirurgi i Tijuana, Mexico.,

Den øverste rangerte kirurger som arbeider med MBS er Dr. Louisiana Valenzuela og Dr. Ismael Cabrera og sammen med andre kirurger de har vist god omsorg og forståelse og enestående medisinsk kompetanse. Hver av dem har levert en høy suksessrate og laveste komplikasjon priser i operasjoner de har utført., Den kirurger utfører vanskelig å gjøre operasjoner inkludert gastrisk sleeve (VSG), justerbar gastric banding (lap band), mini gastrisk bypass, Roux-en-y gastrisk bypass, gastric bruksområde, duodenal switch og korrigere eventuelle mislykkede operasjoner mens streber etter å gi den beste service av høy kvalitet og resultater som mulig. Surgeries er laparoscopically gjort med mindre det er en tidligere arr hvor de gjør det tradisjonell åpen kirurgi.,

Den attraktive vekttap kirurgi pakker har sine priser all-inclusive, og disse inkluderer:

• Preoperativ tester og evalueringer
  • Hotell /flyplass og sykehus, transport
  • Sykehuset avgifter
  • Kirurg og anestesilege avgifter
  • Smerte og antibiotikum medisin
  • 2 eller 3 netter på sykehuset
  • 1night pre-operative og 1 natt postoperative hotellet opphold
  • Ernæringsfysiolog program
  • Bruk av telefon for å ringe til U. S uten kostnad.,

Imidlertid prisene også varierer avhengig av kirurgi utført og kirurgen du har valgt. Betalingsmåter er kontant betaling, kredittkort, personlige sjekker, overføringer og penger bestillinger. For de som ikke har kontanter eller forsikring å betale for kirurgi eller deres forsikring har slått ned på deres forespørsel om å betale for operasjonen, de kan få tilgang til lav-stress, lett å payback planer gjennom Medisinsk Turisme Forsikring.,

Den Medisinsk Turisme Forsikring tilbyr er gjennom en tredjeparts finansiering av selskapet, og dette er til en rimelig pris for å dekke alle mot uforutsette situasjoner. MBC koblinger til en pasient med finansiering selskaper hvor de hjelper deg til å betale for alle utgifter forbundet med operasjonen. Medisinsk Turisme Forsikring gir deg fred i sinnet og beskytter deg mot eventuelle utgifter under medisinsk prosedyre.

Kirurger

• Dr. Luisiana Valenzuela – Bariatric Kirurg
  • Dr. Alejandro Gutierrez – Bariatric Kirurg