Mexico Bariatric Center – kostnader och recensioner – 2020

Mexico Bariatric Center (MBC) är ett kirurgiskt centrum beläget i Tijuana, Mexiko som erbjuder attraktiva viktminskningspaket med certifierade sjukhus och ledande certifierade kirurger i Mexiko. Deras uppdrag är att tillhandahålla kvalitet och prisvärda viktminskningsoperationsalternativ till patienter med fetma och comorbidities i samband med fetma från USA, Kanada och över hela världen., Huvudkontoren ligger i El Dorado Hills Business Park väster om Sacramento, CA, och de behåller sin öppenhet i hela USA och Mexiko verksamheten.

notera: från och med 1/28/2020 Dr. Ismael Cabrera visas inte på Mexico Bariatric Center, vilket innebär att han kanske inte längre har någon relation med Mexico Bariatric Center.

Mexico Bariatric Center är bariatric center och det har erbjudit detta sedan 2012., De har förhandlat med avancerade sjukhus och kvalificerade kirurger för att erbjuda kvalitetsvård precis som vad som finns dun Kanada och USA. De riktlinjer som används för att avgöra om en leverantör ska ingå i deras nätverk är i fem kriterier, dvs. medicinsk kvalitet, patientupplevelse, destination, prissättning och kommunikation. Detta har varit framgångsrikt eftersom ett antal dedikerade läkare och sjukhus arbetar med MBC i USA för att samordna hundratals patienter per år och de kan få framgångsrik och prisvärd bariatrisk kirurgi i Tijuana, Mexiko.,

de topprankade kirurgerna som arbetar med MBS är Dr.Louisiana Valenzuela och Dr. Ismael Cabrera och tillsammans med andra kirurger har de visat utmärkt vård och förståelse och oöverträffad medicinsk expertis. Var och en av dem har levererat hög framgång och lägsta komplikationsfrekvens i de operationer de har gjort., Kirurgerna utför svåra operationer inklusive gastric sleeve (VSG), justerbar gastric banding (lap band), mini gastric bypass, Roux-en-y gastric bypass, gastric plication, duodenal switch och korrigera eventuella misslyckade operationer samtidigt som de strävar efter att ge bästa service och resultat som möjligt. Operationerna görs laparoskopiskt om det inte finns ett tidigare ärr där de gör den traditionella öppna operationen.,de attraktiva viktminskningspaketen har sina priser all inclusive och dessa inkluderar:

• preoperativa tester och utvärdering
  • hotell/flygplats och sjukhus Transport
  • sjukhusavgifter
  • kirurg och anestesiolog avgifter
  • smärta och antibiotikabehandling
  • 2 eller 3 nätter på sjukhuset
  • 1night pre-operative och 1 natt postoperativ hotellvistelse
  • Nutritionist program
  • användning av telefon för att ringa till USA utan kostnad.,

priserna varierar dock också beroende på vilken typ av operation som görs och vilken kirurg du väljer. Betalningsalternativen är kontantbetalningar, kreditkort, personliga kontroller, överföringar och postanvisningar. För dem som inte har kontanter eller försäkring att betala för operationen eller deras försäkring har avvisat sin begäran om att betala för operationen, kan de få tillgång till låg stress, lätt att betala tillbaka planer genom medicinsk turism försäkring.,

medicinsk turism försäkringserbjudande är genom en tredje part finansiering företag, och detta är till ett rimligt pris för att täcka någon mot oförutsedda situationer. MBC länkar en patient med finansiering företag där de hjälper dig att betala för alla kostnader i samband med operationen. Medicinsk turism försäkring ger dig också sinnesfrid och skyddar dig mot eventuella extra kostnader under din medicinska förfarande.

kirurger

• Dr. Luisiana Valenzuela-bariatric kirurg
  • Dr. Alejandro Gutierrez-bariatric kirurg