Welcome to Our Website

– Festivalen av Lysene Helg en Kostbar… – Oglebay Park (Park)

i mange år, hver gang jeg reiste fra Pennsylvania, Ohio og kjørte forbi skiltet for Oglebay Park (Park) i Wheeling, WVA, jeg sa til meg selv at jeg ønsket å gå der, spesielt å bo på hotellet og se festivalen av lys i Jula. Til slutt i år, og vi fikk det . . . og vi ble skuffet.
Da vi ankom hotellet, ung kvinne i resepsjonen var ganske uhøflig å takke oss., Vi hadde bestilt en pakke (en natts overnatting, festivalen av lysene inngang, Fjellklatrer frokost den påfølgende morgenen) og forventet å motta informasjon om attraksjoner tilgjengelig på hotellet når vi sjekket inn. Men den unge kvinnen sjekke oss aldri ga oss noe informasjon, og nesten kastet en brosjyre på oss, da vi spurte et spørsmål, hun handlet som om vi allerede burde ha svaret og forsømt oss. Jeg pleide å jobbe en resepsjon på et Marriott, og jeg VET at du hører det samme spørsmålet tusen ganger., Å levere den samme informasjonen for ett tusen og første gang med et smil er merket av en vellykket resepsjon person.
Heldigvis ble vi fortalt av en annen gjest som traller ble solgt ut (du kan kjøpe vogn billetter til $9.00 til tur og få en fortellende tur til festivalen av lysene og dens historie snarere enn å kjøre selv), og at ingen reservasjoner ble tilgjengelig for middag på hotellet. Vårt spørsmål: vi har bestilt pakken vår i September. Hvorfor fikk vi ikke beskjed om å gjøre vogn og middag reservasjon når vi laget hotel reservasjoner i?,
Etter innsjekking og fordi det var flere timer før det blir mørkt (kan ikke se lysene hvis det ikke mørk), vårt parti av fire bestemte oss for å besøke Mansion Museum, som vi likte. Hvis du ønsker å vite om de næringene som kjørte økonomien i Wheeling, det er rikelig med informasjon om at og om familien som bodde på landet før donere det til byen Wheeling. Huset i seg selv er vakre og pyntet i Julen pynt, er det enda mer så. Like fantastisk er det grønne huset., Butikkene er OK, de er full av vanlig kost og vil gjerne ta pengene dine for sjokolade, prepackaged scone mix, bønne suppe pakker, og Julen gensere sikker på å vinne trofeet til at ugly Julen sweater partiet du er invitert til; det beste er glasset butikk og glass museum knyttet til det. Igjen, det er flott informasjon om glass opprettet i Wheeling på 1800-tallet, og også et glass blåser utstillingen. Området rundt slottet og butikkene er vakker og utsøkt innredet for ferie sesongen.,
Etter våre turer, startet vi kjøre gjennom festivalen av lysene, men fordi det er den eneste informasjonen vi kan få i resepsjonen var «ta til høyre ut av anlegget og følg pilene» (som vi gjorde), kjørte vi turen i motsatt retning. Mens vi fortsatt er så lys, vi var litt forskrekket som ikke var fortalt hele historien.
lysene er en annen historie. Det er flere veldig fine skjermer, men for det meste, festivalen av lysene ikke innfrir våre forventninger., Jeg antar vi forventet trær dekket med lys og visning etter visning av high-tech-belysning, men det var ikke tilfelle. Store evergreens var på måfå strødd med lys – noe du kan se i naboens hage, men ikke noe du ville forvente i en kjent skjermen er lys. Det var virkelig underwhelming.
den kvelden, og vi hadde middag i baren som vi ikke klarte å få et bord på noe restaurant på hotellet. Maten var OK, men min venns meatloaf parabolen var tørr, og sausen var hermetisk. På den annen side, huset cabernet var en god helle og bar waitstaff var utmerket.,
Vårt rom var komfortable og rene. Anlegget var vakkert pyntet til Jul – hver mantelen, trapp, lysekronen var dekket med evergreens, buer og ornamenter. De gjør en fantastisk jobb.
neste morgen dro vi til den viktigste spisesalen for våre Alpinisten Frokost. Denne frokosten var sannsynligvis den største skuffelse for oss. Jeg kan ikke si at maten var knappe fordi det var mer enn nok av, men kvaliteten ble dessverre mangler. Maten var behandlet., Egg i omelett stasjon ble strømmet fra en kartong – jeg har vært på mange omelett stasjoner hvor kokken sprekker ferske egg foran deg for å lage omelett. Ikke slik her. Pecan og kanel ruller så ut som om de var pakket og plassert i et gnagsår rett. Scrambled egg ble pulverisert, pølse søt, og blintzes prepackaged. Jeg lager det meste av maten jeg spiser fra grunnen av, så jeg forventer mer fra en restaurant enn prepackaged, bearbeidet mat. Et sted, en kokk gråter.,
Det synes for meg at Oglebay er så vellykket at deres suksess har kommet i veien for å gi et kvalitetsprodukt. De trenger ikke å sikte for excellence, fordi de er blitt bestilt solid hver helg, men hvor lenge vil dette solid booking siste når produktet de leverer er av lavere kvalitet?
jeg er skuffa til å skrive denne anmeldelsen, jeg forventet så mye mer, og jeg tror at det er potensial for excellence. I dag, derimot, er det lite excellence på Oglebay.